tisdag 13 oktober 2015

Norrsken, spöken & norrskensspöken


Ja, det är väl ungefär det jag fördriver tiden med dessa dagar. Idag har jag redigerat norrskensbilder och sett spök-TV. Jag har sett alla avsnitt av Det Okända, Supernatural, True Blood med mera. Ok, kanske inte alla avsnitt just de här dagarna, men en himla massa. Och det mesta har jag sett förut.

Jag hittade en norrskensbild som togs på stugan för ungefär en månad sedan. När jag och min man satt och tittade på bilderna så såg vi båda samma sak...ser ni vad vi såg? :)




Jag har mer på lager som ligger och väntar på sortering och redigering. Bara det att jag sitter väldigt lite med datorn just nu, det är helt enkelt en sådan period. Idag har jag öppnat Lightroom och pysslat på lite, men annars har det varit lite av den varan. (Jag måste tyvärr erkänna att det gjort underverk för händer och handleder att skippa datorn.)


Men...det kommer mera :)

Förresten, jag läste på pinterest att man inte ska vinka åt norrskenet. Då kan man bli bortförd av det, eller nåt sånt ;)



6 kommentarer:

  1. Norrsken är ju bara för fint, men jag vet inte vad jag kollar efter i norrskenet? haha.. om det var nått som skulle vara spöklikt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, vi tyckte att vi såg ett spökansikte i bilden :)

      Radera
  2. Såg ett skäggigt ansikte....och vilken tur att jag inte har vinkat till norrskenet (tror jag:-)) kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju bra. En ganska märklig föreställning egentligen, vem skulle ens komma på att vinka på ett norrsken i förstaläget?? :) Kraaam

      Radera