söndag 1 november 2015

Förkyld & mer norrsken


Nu var det riktigt längesen jag skrev nåt här! Jag åkte på en ordentlig förkylning och min man och jag sitter hemma och hostar ikapp.

Nåt Halloweenfirande blev det inte i år (heller), inte ens en pumpa! Bara en glittrig girlang med spindlar i fönstret och en massa vampyr-TV.

Däremot tänkte jag visa lite "gamla" norrskensbilder, som togs för några veckor sedan. Vi hade åkt ut till en liten fisketjärn, där vi satt och hoppades på att få se nåt spännande. Och det fick vi! En sådan kväll är något man kan leva på länge!

Förövrigt så känner jag inte för att skriva så mycket nu, så bilderna får tala för sej. Och så får jag väl skriva sen, när jag känner för det.



















6 kommentarer:

  1. Läckra bilder, Krya på er från era förkylningar. Kram

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder, Emelie! Låter klokt att skriva när man orkar och vill och låta allt vara när det är det som behövs. Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja, jag håller med, det där brukar ju gå i cykler. Kram!

      Radera
  3. Mäktiga och vackra bilder....vilket ställe ni har hittat! Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det var jättefint där vi var! har aldrig sett stället i dagsljus, men det är säkert fint då oxå :) Kraaam

      Radera