måndag 9 mars 2015

Nystart!


Idag startar jag upp min nya blogg! Jag har bloggat innan, till och från. Men på senare tid har det mest varit från. Problemet med min gamla blogg var att den bara skulle handla om mina intressen, mina pyssel, mina foton, men inte om mej. På sikt blev detta mycket svårt att hålla igång, särskilt då jag har långa perioder då jag knappt klarar av att hålla i min kamera.

Ni som redan känner mej vet att jag varit sjuk sedan drygt 5 år tillbaka. Men detta är första gången - någonsin - som jag nämner mina sjukdomar/diagnoser vid namn här på internet (se höger spalt). Eftersom att de är en del av min vardag kommer de också att vara del av denna blogg.



Här kommer lite vårblommor från vår lägenhet :)


Påskliljor som blommar i köket....


...och tulpaner i vardagsrummet.

Igår var mamma här på besök och vi fick se årets första riktiga vårtecken på balkongen - en nyckelpiga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar