onsdag 1 april 2015

Det är så tråkigt att säga nej...


Igår var jag bjuden på kalas. Tyvärr så kändes det redan efter duschen som att jag hade bestigit ett berg och pulsen rusade. Efter ett tag blev jag tvungen att inse att jag inte skulle orka. Det är bara så himla tråkigt att behöva säga nej till saker man vill göra, och människor man vill träffa. Det är trist.

Nåja, idag var en ny dag med nya utmaningar. Idag hade jag tid för klippning och hårtoning, och det gick bra! Vi har också handlat inför påsken och lagat mat - det gick också bra.



Nu har jag köpt mer påskliljor, hoppas dom blommar och är fina till helgen!



 Å här har vi kissar i sängen!

Förövrigt så har vi första april idag. När jag vaknade i morse så hade det snöat hela natten (och hela dan innan också, tror jag) och ute såg det ut som en riktig Disney julafton eller nåt. Under dagen har det ju naturligtvis droppat och slaskat, men vi har fortfarande grymt mycket snö där jag är. Mormor har sagt att om vädret får fortsätta så här så kommer det att bli en fin sommar! Vi hoppas på det!


Dagens påskkort från Graphics Fairy :)





2 kommentarer:

  1. Så söta kissekatter du har....och de samsas i samma säng gör de också....Mina katter ligger aldrig i samma säng,mer än nån enstaka gång. När en kommer går den andra :-)

    Önskar dig en Glad Påsk !!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej & tack! :) Ja, här händer det att kissarna samsas i samma säng. Men om vi människor också ligger där, då brukar den ena gå när den andra kommer.
      Glad Påsk till dej med!! :)

      Radera