lördag 25 april 2015

Utedag!


Igår gick jag och mannen på stan! Vi fick skjuts dit, gick på två affärer och sen lunch. Sen vandrade vi sakta hemåt, stannade till och drack kaffe och fikade efter halva vägen. Det blev en promenad på sammanlagt 1,2 kilometer (tur vi bor centralt!). Efteråt var det vila som gällde, men det var jätteroligt! Och vi hade tur med vädret också! Det var några riktigt mörka moln som hotade lite längre bort, men det var sol hela tiden vi var ute.

Med mej hem fick jag ett par vårhandskar, lecakulor (som jag ska använda till att plantera penséer på balkongen) och en narciss!




Ansiktet man anar i bakgrunden är min man som håller på att bygga om sin dator.

 

Även om narcissen är fin att ha inne, tror jag den ska få flytta ut på balkongen. Dels för att ute så blommar dom längre, men också för att narcisser luktar lik!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar