lördag 9 maj 2015

Bilder till Awareness Day! (uppdaterad)


Jag tänkte gå ut och fota vårens framfart i närheten av vårt hus. Scillorna i söderrabatten är nu utblommade men på andra sidan vägen, under buskarna runt parken, blommar de fortfarande! Det var då jag fick idéen - dom är ju blå!! :)

På tisdag är det ME/CFS awareness day. Tanken är bland annat att alla som vill uppmärksamma detta ska klä sej i något som är blått. Jag var lite osäker på om jag hade något blått i garderoben, men om inte annat så har jag en hel del blåmärken på benen nu! Efter gårdagen äventyr under buskarna :)

Vem som helst som vill låna bilderna får naturligtvis göra det! Kanske kommer det upp fler innan tisdag - vi får se om jag orkar ;)





Uppdatering:

En till!




2 kommentarer:

  1. Fina bilder och en bra blogg, måste läsa mer en dag jag orkar bättre.

    SvaraRadera